وب هکس

این صفحه را به اشتراک بگذارید
سینما و بازیگران ایران
هنر نزد ایرانیان است و بس
اميد به پررونق شدن سينما در دولت روحاني
 
 
محسن دامادي اميدوار است که با روي کار آمدن دولت حسن روحاني رونق به سينماي ايران بازگردد.
اين کارگردان سينما در گفتگو با مهر با بيان اين مطلب که اميدوار است به زودي رونق به سينماي ايران بازگردد، گفت: اهل هنر معمولا حادثه‌ساز نبوده و هميشه در انتظار حادثه هستند. سينماگران اميدوارند دولت جديد براي سينماي ايران رونق و زندگي را به همراه آورد.
وي با بيان اين مطلب که ما نيازمند تحقق وعده‌هاي رئيس جمهور منتخب هستيم نه شعار، ادامه داد: اکثر سينماگران دست نگه داشته اند تا بعد از مشخص شدن مديران سينمايي، پروژه هاي خود را جلوي دوربين ببرند و اين به آن معنا است که همه اميدوار هستيم تا تغييرات مثبتي در سينماي ايران رخ دهد.
دامادي با اشاره به فيلم آب نبات قرمز گفت: هرچند طي يک سال گذشته قرار بود اين فيلم سينمايي ساخته شود، اما در تلاش هستيم با رفع موانع تا آخر تير ماه پيش‌توليد و بعد ساخت آن را که درباره کودک و نوجوان است، آغاز کنيم.
وي همچنين از چاپ کتاب چگونه داستان را به فيلمنامه تبديل کنيم در تابستان امسال خبر داد و بيان کرد: اين کتاب مي تواند کمکي براي داستان‌نويساني باشد که تمايل به نگارش فيلمنامه دارند.
قبرستان غيرانتفاعي، خانواده ارنست و يک اشتباه کوچولو از جمله فيلم هايي است که محسن دامادي تاکنون ساخته است.



ارسال توسط کاربر

 

 
سانسور فیلم در حال اکران فرهادی تکذیب شد
بانی فیلم آنلاین:پخش‌کننده فیلم «گذشته» ساخته اصغر فرهادی تاکید کرد این فیلم در حال اکران دچار هیچ ممیزی نشده است.

علی سرتیپی پخش‌کننده ایرانی فیلم گذشته درباره خبری مبنی بر اینکه این فیلم در زمان اکران در ایران دچار ممیزی شده است، به مهر گفت: این خبر کاملا غیرواقعی است و از زمانی که گذشته در ایران اکران شده است، هیچ فریم و حتی دیالوگی از آن دچار ممیزی نشده است.

وی در پایان عنوان کرد: به زودی اصغر فرهادی به ایران می‌آید و در نظر داریم با حضور کارگردان و علی مصفا بازیگر گذشته، یک مراسم ویژه برگزار کنیم که جزئیات آن متعاقبا اعلام می‌شود.

تاکنون چند پوستر با طراحی‌های مختلف از فیلم جدید فرهادی منتشر شده است و امروز نیز پوستر دیگری از این اثر سینمایی با طرحی از محمد حسین هوشمندی در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته است.

این درام رمانتیک که زندگی مردی ایرانی و زنی فرانسوی را در مرکز توجه خود قرار داده است با بازی برنیس بژو بازیگر آرژانتینی-فرانسوی، طاهر رحیم بازیگر فرانسوی الجزایری و علی مصفا بازیگر و کارگردان ایرانی ساخته شده است. این فیلم در جشنواره کن امسال موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای برنیس بژو شد.




ارسال توسط کاربر
آخرین مطالب