وب هکس

این صفحه را به اشتراک بگذارید
سینما و بازیگران ایران
هنر نزد ایرانیان است و بس
 
نارضایتی مهرداد فريد از میزان فروش «بيتابي بيتا»
بانی فیلم آنلاین:مهرداد فريد گفت:فروش«بيتابي بيتا»آنچنان كه بايد نتوانست توقعات ما را برآورده كند.

كارگردان فيلم سينمايي بيتابي بيتا در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به تبليغات خوب اين فيلم توانست به فروش معمولي دست يابد اما آنچنان كه بايد نتوانست توقعات ما را برآورده كند.چند اتفاق همچون برگزاري انتخابات و مسابقه‌ي فوتبال و برگزاري كنكور سراسري در چند روز آينده فروش اين فيلم را با مشكل مواجه كرده كه اميدوارم از روز جمعه به بعد بهتر شود.

وي ادامه داد: با توجه به همكاري خوب من و افراد گروه از اين فيلم راضي هستم،اما مشكلات در حين انجام كار همچون  مشكلات اخذ پروانه ساخت و ايجاد وقفه در زمان اكران آن كمي ما را رنجاند.

وي خاطر نشان كرد: خودم كه به عنوان يك تماشاگر معمولي در سالن‌هاي سينما مي‌نشستم از باز خورد و رضايت مخاطبان خوشحال مي‌شدم و باز خورد آنها حكايت از رضايت آنها داشت.




ارسال توسط کاربر
 
«تهران 1500»عید فطر در شبکه ویدئویی
بانی فیلم آنلاین:دی وی دی فیلم سینمایی «تهران 1500» همزمان با عید سعید فطر در مراسمی رونمایی مي‌شود و در اختيار مردم قرار مي‌گيرد.

محمدرضا ابوالحسنی تهیه کننده فیلم   تهران 1500   در توضیح جزئيات پخش دی وی دی این فیلم سینمایی به مهر گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده بنا داریم دی وی دی فیلم سینمایی   تهران 1500   به کارگردانی بهرام عظیمی را عید فطر روانه بازار کنیم تا شاید سهم خود را در شادی عیدانه مردم ادا کنیم.به همین مناسبت قرارست طی مراسمی از دی وی دی این فیلم سینمایی رونمایی و در سطح گسترده به مردم در تمام نقاط کشور عرضه کنیم.

این تهیه کننده با اشاره به مراسم قرعه کشی بین بینندگان فیلم سینمایی   تهران 1500   گفت: زمان اکران این فیلم سینمایی کارت های قرعه کشی به بینندگان فیلم ارائه شد و حال قرار است روز دوشنبه 10 تیرماه ساعت 19 مراسم قرعه کشی و اهدای جایزه به برندگان این قرعه کشی را اهدا کنیم.

ابوالحسنی در پايان متذکر شد: همچنین مهلت مسابقه پیامکی   تهران 1500   به اتمام رسیده و بزودی مراسم قرعه کشی و اهدای جایزه این مسابقه نیز برگزار می شود.




ارسال توسط کاربر
آخرین مطالب